Gårdagens outfit

Godmorgon!
Idag har jag varit uppe med tuppen, börjar som sagt skolan idag, jobbigt, är efter som f a n också. Sen gjorde det inte saken bättre att man skulle se hästhoppningen på tvn igår kväll också :P, det sluta vid 12 tiden och så fick man ta och gå upp 5 på morgonen. Jag sitter just nu på tåget, så förbannad att jag slarvat bort både handsfreen till mobilen och hörlurarna till datan, AAAAAAAAHH!!

Aa i alla fall hade jag tänkt att lägga upp bilder på gårdagens outfit :)


Nya linnet från ginatricot

Mina söta strumpor som jag fått av Emilia

Jeans från JC och väska från Indiska + skor från Eurosko

Min nya jacka från H&M

Det blev en enkel lite friss, lite snurr på den :P

Käkade fishn'chips igår, mumma!

Det var allt, tchüss.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

olalala, fick mera kläder av mor din? :D

Klippte du dig? puss

2009-04-20 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0