God förmiddag!

Hallå! Jag har varit uppe sen typ halv 6 idag! Charlotte bestämde sig för att åka hem klockan åtta på morgonen så man fick ta och stiga upp i ottan då. Jag var ju tvungen att ta och duscha håret och fixa mig. Tog sedan tuben till Centralstation och lämna av Lottis på tåget, tråkigt att vi inte får träffas förrän i sommar nu..

Sen for jag till Kungsholmen för att vid nio-tiden fixa passet som kan vara nog så bra att ha när jag ska till England :D
Jag blev så jävla förbannat ful på passet, HAHA! Men hon, polisen, sa att när man inte fick le längre på passbildernaså var det ingen som blev så snygg, tror inte riktigt på det men men. Får ju byta pass om fem år i alla fall, puh!

Ska ta och klippa mig senare idag, ÄNTLIGEN, håret är sletet som F-A-N!  Jag lär nog också hitta några nya dojjor och rengöringsprodukter till ansiktet, må hitta mig en foundation också.


Har på mig linnet från bik bok idag :)



Tchüss!

Kommentarer
Postat av: sophia

satan vad du shoppar johanna :D:D kuul , ett sånt linne ska jag med köpa fast ROSA :P hehe misss youooooo<3

2009-04-18 @ 15:52:46
URL: http://sophialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0