Hallå

Först vill jag bara säga grattis till min kära vän Mimmi, som slutade fylla år för 56 minuter sen om jag ska vara exakt :P
Men i alla fall, måste säga att jag har haft en bra dag. Har grillat tillsammans med mina fina vänner och sen kom Matildas Marcus med kompisar. Då tog vi och spelade fotboll, sprang lite irländsk julafton (bara jag, Josefin, Sophia och Mimmi) plus snackat och chillat lite i parkvillan :P. Killarna drack öl, så när securitas kom så var hon in en snabbis men hon var misstänksam så hon kom tillbaka, så skulle hon ha våra namn och klass, åh herregud! Hatar denna skitskola! Det är ju fan som ett jävla fängelse! Tycker det är så jävla dåligt att när man är arton år inte ens får ha kul på sin födelsedag, eller dricka lite eller så! Jag tycker i alla fall att om man är arton så borde man ju kunna få dricka eftersom man är myndig. Man får liksom inte ens komma hem full! Var fan ska man sova då om man varit på krogen?!

Nej nog om det,  ska vara funktionär på en tävling på skolan i morron, så jävla tråkigt, ÅÅH! Pallar fan inte denna skitskola länge till alltså, tänk om jag inte haft så bra vänner, det är verkligen dem som gör att man kan stå ut!



Nu borde jag ta och sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0