Nacka forum

Halloj! Kan ju skriva lite om min dag idag, efter klockan 12 då.. Vi käkade en sista liten "familjemiddag" innan vi skjutsade Samuel och Andreas till tåget. Kinamat blev det. 13.58 gick deras tåg, efter det drog jag, mamma och Olle iväg till Nacka forum och strosade runt i affärer. Det blev lite shopping även idag, plus att jag klippte mig, det behövdes kan jag ju säga!

Vid 6 tiden så for vi till mc donalds, där beställde jag in en mc chicken junior och en mcflurry oreo, mums!
Satt fasiken på donken i säkert över 1 och en halvtimme, :O men det var soft, inte mycket folk, soft musik.

Kom väl tillbaka till lägenheten vid åtta tiden, sen dess har jag kollat på tvn, smuttat te och mumsat mjuk pepparkaka.
Imorgon ska vi åka omkring och kolla på hus, sen får vi se om vi hittar ett tåg tillbaka till skolan till mig också.

Ja vad har jag hittat idag då?! Ansiktsvård från visibly clear (apoteket), 1 linne - 1 kjol - 1 tischa - 1 par leggings (gina tricot)
Plus så fick jag en jacka av mamma från H&M, visar bild på den imorgon.
Hittade inte skorna jag ville ha idag, men tror dem införskaffas imorgon, måste ha nya dojjor alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0