Födelsedag

Hejhej! Idag så fyller jag då 18 år :D, wonderful. Igår så låg jag och väntade telefonsamtal klockan 12 men inte kom det något.. Förutom att min mobil påminde att jag fyllde år då :P Men anyway, på morgonen vaknade jag av happy birthday musik från Emilia, sen åkte vi och käkade tårta hemma hos Mimmi, trevligt trevligt. Fina vänner har man! 

Dagen har bara runnit på, har även haft stallet idag, det gick jättebra att rida finaste Faustino :D han är så generös. Josefin har också hon kommit tillbaka nu! Hon råkade även glömma vinet men Sophia var då så himla snäll och räddade situationen! Har även snackat med Marre i telefonen, hon ringde och grattade, så länge sen jag pratade med henne!

Inte har man fått något telefonsamtal från sin pappa heller... Trevligt!  Så denna födelsedag har vill inte varit den bästa men tack alla finisar som förgyllt den :) Imorgon så är det rejv brudar!! Ser fram emot våran höst tillsammans!




Nu ska jag se klart American Pie på 6:an,
Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0