090817 - tre dagar sen smäller det!

Hejhej! Nu får man lite chans att uppdatera igen. I söndags var det ju mest bara resa hit, Gekås, handla mat, packa upp och umgås med Emilia. Sov jättedåligt på natten men kan vara så på nya ställen, antar jag.
Sen idag har vi varit på skolan, hade bara klassträff så det var ju soft. Har också fått träffa alla kära vänner, förutom Josefin då :( men hon kommer på torsdag :D

I helgen ska vi ut, det blir en tvådagars. Fredag och lördag hade vi tänkt, inget på torsdag den dag jag fyller år men det blir nog bäst såhär. Det kommer bli grymt! Jag, Emilia, Mimmi, Sophia och Josefin ska rejva. B&B på lördagen och får se vart det blir på fredagen, Club Moon kanske?


I lördags

I bilen påväg till skolan

Naj, nu ska jag sova! Jag och Emilia ska upp och powerwalka imorgon innan skolan.
Guten nacht alles♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0