Min dag hittills!

Hejsan!
Denna dag började med att jag blev väckt av Emilia, sen blev det powerwalk! Duktiga är vad vi är. Sen käkade jag omelett och smoothie till frukost, mums. Senare blev det självklart skola, två lektioner idag, härligt.

Har även varit en sväng i Halmstad idag tillsammans med Emilia  och Mimmi. Vi fikade på Espresso House och shoppade för våra hår, det är viktigt det. Nu har vi bara softat i soffan och jag har målat mina naglar med nagellack från SOLO, det funkade väl sådär.. Funderar på att laga mat snart kanske. Kyckling står på matsedeln.




Fick även veta något j*vligt irriterande idag också! Tack vare våran praktik, som jag och Emilia SLET SOM DJUR PÅ, så verkar det inte som vi får åka utomlands! Jag blir så förbannad, hur tänker lärarna, dem lyssnar inte alls på eleverna, dem bryr sig inte alls ett jävla skit om sina tillgångar eller? Det är väl förfasiken vi som ska trivar, nej men dem lyssnar mycket hellre och tror på det praktikvärden säger, så DÅLIGT, borde ju nästan gå till tidningen med det här.

Nu har jag skrivit av mig lite.
TCHÜSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0