Och resan börjar..

Allting är klart nu, packning, städning, duschning, sminkning :) Så nu får jag lite tid över till datan. Fast jag ska sätta upp lite på väggen här hemma också men till det behöver jag pappas hjälp. Tåget går 15.30 så vi börjar väl åka in mot stan vid kvart över 2 - halv 3tiden.

La mig inte så bra tid igår ändå, hur ska jag kunna vänja mig till skolan alltså?!! :P Jag var tvungen att fila och måla naglarna kände jag.


Silvrigt blev det.

Tog kort på mitt lilla konstverk som jag målade på estetiskt val i skolan. Det ska föreställa Phoenix, an old horse skulle man väl kunna säga :)

Hörs på tåget, ska bara lägga in dagens outfit.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0