På skolan

Hejsan hejsan!
Nu sitter jag i datasalen på skolan, gick hit tidigare eftersom jag inte kan sitta med mit eget internet -_-
Självklart startade jag och Emilia dagen med en powerwalk, en början till en god vana. Sen har man duschat och gjort sig i ordning. Fick ju lite motion på hitvägen också, det är ju i alla fall 1 km. Så nu väntar jag på att alla andra ska komma och det ska bli lunch. Vi börjar ju inte egentligen förräns vid kvart i 1.

Jag vill åka utomlands. Det måste bli av seriöst, annars dör jag. Om inte MÅSTE jag få åka på utlandspraktik, annars vet jag en som inte kommer leva länge till, hehe. Tycker det är så dåligt att vissa personer som skolkar och har hög frånvaro får åka utomlands medans andra som sköter sig men fick en riktig ***** till handledare inte får chansen att åka utomlands!

Ciao bellas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0