Sitter på tåget

Jag sitter just nu på tåget påväg till Stockholm. Startade tågresan 15.30 så har väl åkt i 2 timmar då, men det är långt kvar. Jag kommer att vara framme vid halv 10 ikväll, om inte senare då vi stannat och väntat på mötande tåg 2 ggr redan. Vi har inte ens nått Sundsvall än. Hittills har jag roat mig med att äta en grekisk pastasallad, dricka MER, käka halvdant smågodis och läsa nyaste Solo-tidning med Kenza på omslaget. Måste säga att hon var otroligt vacker på omslaget, men sig någon gång hon inte ser bra ut... nej precis tänkte väl det.

Åh måste berätta en sak.. Det är någon människa som sitter framför som fan fiser stup i kvarten, fyfan säger jag bara! Dem fisarna luktar inte hallon måste jag påstå. Så här sitter jag på ett tåg påväg till Stockholm och håller för näsan.

Hejsansvejsan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0