Sunday

Godmorgon!
Här sitter jag och surfar med Emilias bredband :O, jag har ju självklart fått ett sms av äckel Tele2!
Såhär står det om mitt internet:
"Maxi passar dig som surfar dagligen. Förutom mail och nyheter kanske du även lyssnar på webbradio, kollar filmklipp eller laddar hem musik." - YEAH SURE!!!! Jag får då fan inte surfa dagligen och jag laddar inte ner ett skit!!!!! Vad förbannad jag blir!

Igår chillade vi, kollade på film och åt bakad potatis med skinkröra. Bakad potatis är så underskattad, det är ju seriöst bland det godaste som finns :)



Tchüsssss♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahah, det är nog inte helt fel. :) håll inte föör jag vill se ditt ansikte!

2009-08-23 @ 18:22:20
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0