Tårta

Farmor var här en sväng idag. Hon hade med sig tårta, bullar och en present till mig eftersom jag fyller år nästa vecka :)
Det var en god kolatårta som hon hade bakat. Med packningen går det sådär, är snart klar men blir nog tvingad att ta en till väska, helvete. Detta kommer bli tungt som fan så pappa får hjälpa att bära på väskorna på tåget och sen hoppas jag att det är två filurer som kommer på tåget och hjälper mig i Stockholm, då ska det gå, kanske.

Fick även hem klänningarna från stylebystars idag. Den blå/rosa var inte riktigt som jag förväntad mig men den var fin ändå, den var rosa nertill och blått upptill, den skulle ha varit tvärtom. Känns som jag fick storlek också, beställde en 34 men fick en S fast det kanske ska vara så..

See you later alligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0