The Corner

Hejhej!
Jag var ut igår också, först var vi på Tre Hjärtan sen drog vi till The Corner. Måste nog säga att The Corner var den roligaste klubben hittills, bra musik spelar dem! På Tre Hjärtan så var det någon som putta till mig och Josefin så vi ramla på ett bord, Josefin blev blöt och jag skrapade upp mitt arma ben, ajaj. Egentligen är sånt bara att skratta åt eftersom sånt händer liksom men just var det inte så kul.
Sen så drog vi till The Corner, när vi skulle in så sa vakten:
-Det där var bra precis ;) Grattis i efterskott!
Så sa dem på Tre ♥ i fredags också, så precis är det ju inte :P

Inne på The Corner när jag skulle leta upp toan så var den nån kärring på typ 30 år som bara vände sig om och puttade till mig, ursäkta?! Vad hade jag gjort henne? Hände mer saker som jag inte orkar kommentera, jag orkar inte med så mycket drama.. Som slutsats kan jag ju säga att jag hade en båder rolig och tråkig kväll.

Inga pics idag, måste ta och köpa mig en digitalkamera!

Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

Hahah partypinglan ;) Dax att du kanske ringer mig, jag har bara 8 kr :( Så riiiing jag saknar dig pusspusss

2009-08-30 @ 21:03:15
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0