Samhällsprov

Hejsan!
Dagen började med en skrivning, samhälle och EU handlade det om. Jag tror det gick bättre än förväntat faktiskt men varenda gång man tycker det går det sämre. Det är ju bara att vänta och se. Sen hade vi religion och vi fick lära oss om Dalai Lamas filosofi. Jag och Emilia kom då på en egen sådan:
- Behöver jag den/det här för att överleva?
- Jag måste gå på The Corner för att överleva.
- Och jag kan inte ha samma kläder på mig där jämt.
- Så ja, jag MÅSTE köpa den/det här!
Det var när vi shoppade i stan. Hittade mig två par leggings. Ett par shiny "latex" och ett par "ormskinn" med dragkedja. Nu borde jag kanske plugga lite mer. Har så mycket i skolan just nu.


TCHÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0