till dig johanna

Hej!
Jag vet att detta borde vara förbjudet att logga in på någon annans blogg och göra ett inlägg men jag känner jag Johanna kanske inte har något i mot det ändå.
Jag vill bara göra ett inlägg här om Johanna.

Johanna du ska veta att du är min absoluta bästa kompis, jag älskar dig så mycket.
Du har alltid varit min bästa vän och kommer alltid att vara. Man kan säga att du är helt underbar. Du har alltid funnits där för mig när jag har behövt dig. Jag kan alltid ringa dig och vi kan verkligen prata om allt. Varje gång vi ses så är det så underbart. Jag blir så glad varje gång jag ser dig och blir så ledsen varje gång du åker och då tänker jag så klart på "skithalmstad". haha jag hatar verkligen när du åker dit. Eftersom det är så långt borta från mig.
Du och jag Johanna, vi kan bråka så mycket när vi är med varandra, men då varar det inte mera än fem minuter så är vi vänner igen. Det går inte att vi är osams, absolut inte. Just därför tror att jag våran vänskap alltid kommer finnas. En bästa vän är något alla behöver och jag är glad att jag har just denna vänskap med dig.
Men ni ska veta att Johanna är någon mycket speciell, snäll, och underbar person. Du är värd allt Johanna.
Men tyvärr kan jag inte ge dig allt ;) Men om jag skulle kunna göra det, då hade jag gjort det för längesen.

Jag trodde inte att man kunde bli mera än "bästa kompis" men det jag jag märkt att vi har blivit.
Sen sommaren så jag vårat vänskap vuxit så mycket, vi är mera än bästa kompisar. Vi pratar i telefonen varje dag och pratar alltid om hur mycket vi längtar tills vi ska ses igen. Nu är det mindre än en vecka tills vi ska få träffas igen och det kommer bli heeelt underbart för mig, och för dig också hoppas jag. Vi kommer ha så mycket att prata om, som vanligt :)

Min mamma sa denna vecka till mig
-Johanna är som mitt barn.
Hela min familj älskar dig och det gör jag också. Du är en i familjen. Du är som en syster som man aldrig kan bli less på eller få för mycket av. Du är mitt hjärta Johanna. Jag är så rädd om dig ska du veta.

Om du någon gång verkligen behöver mig så vet du att jag kan vara där om fem minuter!
Jag älskar dig Johanna och det kommer jag alltid att göra.

/ Du vet nog vem som skriver.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0