Vilken liten bitch

Tjenare!
Sitter och kikar på idol helt ensam såhär på fredagskvällen. Måste säga att alla glänste med sina låtar, dem var superbra allihopa. Men jag måste säga att Towe betedde sig lite bitchigt..:
- Kul att dem har uppe skyltar med Calle.. ( Hallå, whats up with that liksom)
Jag gillar verkligen Towe hon sjunger ju hur bra somn helst, tyvärr diggar jag inte hennes attityd. Hon har verkligen fått storhetsvansinne i idol alltså. Erik min favorit, har också fått något utav ett storhetsvansinne. Vad är detta. Helt insane. Calle håller sig faktiskt kvar på jorden han, även fast han inte varit någon favorit hos mig. Han växer faktiskt i mina ögon när han är sig själv och står med båda fötterna på jorden. Han tar kritik bra också.

Vad jag vill ha fram av detta? Jag vet inte. Men tummen upp åt Calle (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0