090728

Var som sagt på Stråket och käkade god mat. Åt på Kajplats 1, som det hette. Jag beställde fläskfilé, det var mycket gott! Fast personligen tycker jag det var lite för stimmigt för att få någon matro överhuvudtaget. Sen när jag skulle följa med in på Sommarlandet där Ständut Blakk spelade så fick fick jag inte de, eftersom jag bara var 17.
"Nästa år så får du dansa på borden." - Så sa vakten! HAH! Nästa månad skulle jag vilja säga, fan att man fyller år så sent! Fick inte ens följa med i målsmans sällskap eftersom det fanns föräldrar som bjöd kidsen på dricka.

Har även bestämt mig för att det blir ingen yran överhuvudtaget, hade väldigt gärna sett Lady Gaga, men what the heck vem ska man gå med liksom. Så jag skiter i hela grejen i stället, får väl gå om 2 år, haha, jag SKA ju göra lumpen nästa ;)

Fan jag hatar att vara ensam alltså! Blir en redigt tråkig vecka, nästa också antar jag.. Men får väl roa mig med att träna och äta nyttigt. För snart är det ju skola också, ja känns dumt att säga det, men jag längtar lite faktiskt. Eller nej, inte till skolan utan till alla fina människor som förgyller vardagen därnere, nej nu ska jag inte bli känslosam, haha men jag saknar mina brudar alltså! Fan vad vi ska röja nu sista året :D (Vad säger ni om Amsterdam i höst? bara ett förslag)






Godnatt då med er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0