090731

Tjenare tjenare!
Har legat och stekt i solen en stund idag, äntligen lite sommarvärme igen! Tröttsamt att behöva gå med vinterkläderna på sommaren :P
Jag och pappa har varit iväg till farmor och ätit middag också, det bjöds på kasslergryta med ris. Sen fick vi jordgubbar och grädde till efterrätt, gudagott!

Vad har jag mer gjort idag, kollat på The Hills och Americas best dance crew. Dem programmen tillsammans med The City är mina favorit-tidsfördriv nu i sommar. The Hills och The City ger mig mycket inspiration när det kommer till kläder och mode.

Nu en powerwalk igen hade jag tänkt :D och käka vattenmelon. MUMS, vattenmelon (och andra slags meloner) och jordgubbar är nog bland det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0