18 år

Nu är det 1 augusti! Shit skolan börjar ju snart. Plus att jag fyller 18 år om 20 dagar, wiie! Det ska bli roligt att fira min födelsedag tillsammans med mina kära vänner nere i Halmstad, UTGÅNG säger jag bara, utgång med stoort U!

Imorgon, eller ja senare idag, så ska vi grilla. Mums! Till efterrätt hade jag tänkt att laga en Marianne - kaka eller en cheesecake. Jag längtar redan, haha. Mat är nästan det bästa som finns.

Nu flamsar jag mycket kanske, men det beror bara på att jag är trött. Borde gå och lägga mig kanske.. Men kom och tänka på mer saker! (OH NEJ) hehe. Jag vill åka till Sthlm, det blir nog snart, stannar nog inte en hel vecka det har jag ingen lust med. Sen runt den 15-16 augusti så ska jag och pappa åka ner till skolan. Jag börjar ju den 17, FUSK! Hoppas vi svänger in på Gekås, om inte måste vi besöka Dollar Store innan i alla fall så jag får lite nytt till mitt hus, hihi.

Nej nu får jag faan ta och sova. Sleep tight mates!


Kommentarer
Postat av: LONA designar din blogg !

vad roligt :D

2009-08-01 @ 14:03:23
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha, jag ska också åka upp 15-16 och gå på gekås ;D vi kan shoppa ihop ;)

2009-08-02 @ 21:10:38
URL: http://carolineflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0