Helgen

Helgen har varit bra. I fredags så var det party. Vi förfestade först hos Charlotte och sedan var vi hos Lovisa en stund. Kvällen slutade med att vi åkte limousine till Svenstavik och tillbaks, awesome :D Det var riktigt trevligt. I lördags trippade jag och Lovisa iväg på förmiddagen och delade på en pizza. Resten av helgen har varit chill tillsammans med Charlotte. Igår kollade vi på "Fredagen den 13", skräckfilmer är inte bra för oss.. Denna var lite läskig men så förutsägbar och lite väl jobbig då den där jäkla psykokillen var precis överallt och inte verkade kunna dö!

Sen hände det värsta igår också! När vi stog inne på toaletten så kände jag något på låret och så kollade jag ner och såg fetaste jävla spindeln! Kan ni tänka er?!!! Jag flippade ur totalt viftade bort äcklet och skrek som aldrig förr. Sen mådde jag dåligt resten av kvällen plus att jag drömde att jag typ blev jagad av en väldigt stor spindel. Där ser man hur rädd jag är för dem äckliga krypen, USCH!

Har nyss varit och lämnat av Andreas på tågstationen och käkat på MAX, ljumna strips och äcklig cola även fast jag bad om fanta, nä det var inte gott nä. Okej nu har jag äntligen fått blogga (mitt internet på den bärbara är ju överskridet IGEN), Tele2.. ja vad ska man säga :| Nu ska jag ut och cykla en sväng innan det blir mörkt :)

Bilder från helgen kommer senare :) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

"..och lite väl jobbig då den där jäkla psykokillen var precis överallt och inte verkade kunna dö!"

hahaha Johanna :)

FRUKTANSVÄRT MED SPINDELN! jag hade dött..

2009-07-26 @ 23:36:18
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: charlotte

därför du mådde dåligt. Jag tycker att det är synd om dig som blir utsatt :P

Vart cyklade du?:)

2009-07-27 @ 14:00:12
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0