Hemma igen

Hej!
Nu är jag tillbaka från Klövsjö. Tomtan blev helt okej. Har varit med om roligare så att säga.
Jag säger då det att höga klackar på Tomta igen blir det ju inte speciellt inte när det blev för mycket. Men det blev bättre mot slutet. Dansade mest hela tiden med några norskar, haha. Bandet som spelade var inte så bra, slutade spela för tidigt också.

Resterande dagar har jag och Charlotte tagit det lugnt och kollat på massa filmer Rec, Höst i New York, Hannibal Rising, American Psyco osv. Vi fick oss även flera goda skratt där på söndagen när dde vuxna hade lite rejv.

Måste även säga att American Psyco var den sjukaste film jag sätt på länge, åh herregud alltså!

Orkar inte sammanfatta nått mer, så detta får räcka för nu. Återkommer senare :)
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0