Magdans och träning

Sitter och letar lite om olika gym i Halmstad. Hade tänkt att börja på ett till hösten. Sen letar jag om det finns någonstans man kan lära sig magdans i Halmstad. Det skulle vara grymt kul! Hoppas jag hittar något, då får jag dra med en vän sen ska vi bli mästare på att "shejka" kroppen, haha.

Om jag inte hittar något med magdans ska jag se om det finns stripaerobics, nånting måste jag ju hitta.

belly_dancer_28.jpg image by Namess1988
Magdans                                                           Stripaerobic

Hittade ett gym som verkar lovande i alla fall - Träningskompaniet heter det.

Nej nu är det dags att bli vältränad :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

de har ju magdans där där shishi jobbar ;D

2009-07-10 @ 19:07:23
URL: http://carolineflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0