090621

Vaknade väl vid tolv-tiden idag, då låg jag och läste första boken i "Twilight-serien", "Om jag kunde drömma". Den är riktigt bra, lite synd att man såg filmen före boken, dem är faktiskt inte så lika :/, eller jo många repliker är lika och annat men tex när Bella säger att Edward är en vampyr,  händer i bilen påväg hem från Port Angeles i boken, i stället för i skogen som i filmen. Men ja ja så brukar det ju skilja på böckerna och filmerna ju, men båda är som tur lika bra för det.
Man måste ju säga att Edward är mums i filmen, likaså James och Jasper :), doktorn är ju lite småstilig också ;)

Det är så tråkigt att vara hemma och själv, jag dööör. Men man får väl försöka roa sig på annat sätt. Ska ta och städa rummet och sen göra massa skönhetsbehandlingar och ha en riktig skönhetsdag med ångbad, ansikts- och hårmask, manikyr & pedikyr, ja allt som hör till!
Blir lite soft bakgrundsmusik också, lyssnar lite på Simple Plan nu, dem är ju för bra, man tänker tillbaks på konserten i Annexet som man var på, ÅH det var BRA må jag säga!

pussss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ah. :P Enough said!



Tack så mycket! Jag jobbar på det. ;)

2009-06-21 @ 15:45:26
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0