090628

Har ju inte bloggat på ett tag, dels att mitt internet är hur segt som helst, tydligen använt upp alla GB i månaden igeeen, självklart! Tele2 kan fara åt helvetet.

Jag kom till stan i fredags, då var vi ut, kollade även på Lovisas nya lägenhet som var mycket fin, rätt trevlig dag. Sov sedan över hos Felicia :)
Sen så var vi ut igår också, helt ok kväll, först var vi i Björkbacka, sen vid Jamtlibryggan där vi träffade Jim och Stefan. Det var rätt roligt emellanåt, fast alla myggen var ju inte så roliga, tror fan dem älskade mitt blod, haha. 
Vid tre tiden fick vi taxi bort till torvalla, och där gick vi väl ifrån vid 5 tiden skulle jag kunna tippa på. Kommer väl någon bild lite senare.

I Klövsjö så bjöds det på gomaten, filmer, underbart väder, sol och bad. Har tagit årets första dopp också först i Klövsjö sen igår i Storsjön! Det var kallt må jag säga.

Nej nu blir det väl tacos snart om Charlotte vaknar :)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0