Ey

Suttit och pysslat lite med headern nu. Blev inte så bra men bättre än förra i alla fall. Får ta mig tid att plugga in lite om bloggdesign och ta lite nya bilder så ska jag göra den riktigt snygg, haha ;)

Mamma stökar i längenheten eftersom hon ska flytta ur den. Det ser seriöst ut som ett slagfält här, usch hatar att vistas i sånna hära områden. Jag pallar inte att det ska flyttas hit och dit hela tiden det är så jobbigt, speciellt när det ska städas och bäras, puh!

Känner mig inte helt 100 i kroppen alltså. Spänd med massa muskelknutor i ryggen, skulle behöva massage x5 alltså. Sen så vred jag knäet eller något för 2 veckor sen och det gör fortfarande ont i det, :( Synd om mig säger jag bara ;P

Ska nog pallra mig ner till Lottis som är sjuk och behöver min hjäääälp!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0