Fattiglapp

Fan alltså, det verkar gå åt skogen med plantsättning, och då är ju hela jäkla sommaren åt heliske också :(
Nej jag blir less alltså, rolig sommar jag kommer ha då. Ingen London ingen utlandsresa, ingen yran, ingenting för fasiken! Åh, jag blir depressed! Jag vill ju shoppa, min garderob skriker ju efter nya kläder. Man lär ju inte få mycket pengar av pappa heller, han får ju dampryck när han får höra att det inte blir något sommarjobb..

Har ju hjälpt mamma med lägenheten några timmar idag, det var drygt, plus att hela längenheten såg ut som ett slagfält. Sen så mötte jag upp Charlotte och fick se lite av hennes stora skola, efter det blev det lidl för hela slanten.

Får se vad vi hittar på senare, kanske kikar någon film :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0