Glad midsommar

Hallå alla glada och pigga!
Har inte haft tiden att blogga senaste dagarna men nu så ;).
Igår så skulle jag och Charlotte grilla tillsammans med några men pga av lite saker så vart vi så försenade så det fick bli en french hot dog på raggarn till mat för oss i stället. Men det gick väl bra det med. Sen var vi iväg till Körfältet där bjöds det på lite tårta bland annat :). Sen träffade man lite folk. Kvällen forsatte med ett besök bredvid Österäng och slutligen i Torvalla. Sen gick jag och Julia hem till Charlotte och sov, det blev rätt sent. Jag bedömmer det som en helt okej kväll det var trevligt.

Blev tyvärr inte taget några kort så jag har ingen outfit att visa, men hade i alla fall på mig min söta blå-vita klänning från stylebystars, gladiatorklackar, väska och jacka såklart. Måste säga att klänningen var grymt jobbig då den åkte upp hela tiden, aah.

Får se vad man hittar på senare idag, tror att jag ska iväg och grilla med några kompisar som jag inte träffat på länge, skoj! Ska bli riktigt kul att få träffa alla!

Nej nu måste jag försöka fixa min data som hakat upp sig (sitter med pappas just nu.)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0