Godnatt

Nu så ska jag och Charlotte sova, eller ligga i sängen och kika på tv.

Seriöst, fan vad jag vill till London. Det är helt sjukt, vad jag vill dit! Jag vill shoppa tills jag dör, nja inte riktigt, men ååh tänk bara att få gå omkring i Primark, det är himmelriket. Oxford street är himmeln, eller ja London det är himmelriket!
En perfekt sommar för mig nu skulle se ut såhär:
* Weekendresa till London
*Umgås med mina fina vänner
*Grillkvällar och annat mys
*PARTY!
*Yran
*Fäviken och träffa Emilia
*Sola!
*Tripp till Stockholm
*Sommarjobba eller iaf göra om praktik på Västeråsen
*Sätta plant och earn some money.
*Shopping på hög nivå
*Utlandsresa precis innan sommarlovet slutar

Så och min sommar skulle vara komplett! Sen när jag kommer tillbaka till Halmstad blir det nattklubba på hög nivå, och man får veta att man får åka på utlandspraktik plus dra iväg på en sista minuten i höst. Sen smyger vi in körkortet nånstans emellan sen skulle det vara helt perfekt!
Vi får inte heller glömma Amsterdam ;)

Sov sött nu alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0