Klövsjö

Hello!
Nu är jag och Charlotte i Klövsjö hos hennes mamma, mysigt tycker jag. Kom hit igår, rätt sent men vi här är och det är det som räknas eller hur, hehe :) Idag sov vi länge både jag och Lottis hade annorlunda drömmar.. Sen så har vi mumsat morgonfika, så nu ska vi ut och vandra hade vi tänkt. Synd bara att solen inte tittar fram mer, jag vill ju sola förfasiken :(!

Igår så såg vi på Hostel 2, hade förväntat mig mer av den, tyckte den varken var särskilt bra eller läskig. Det enda man blev var att bli avskräckt ifrån att tågluffa! Aah, jag som så gärna vil tågluffa i europa någon gång framöver, men det är väl bara till att hålla sig borta från Slovakien så ska det nog gå bra ;)

Nämen tjarå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hostel 2 är de nya!

2009-06-23 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0