Stekare

Goddag!
Har inte bloggat på nån dag nu för äckliga Tele2 har segat ner mitt internet för jag har TYDLIGEN "använt upp mer än 90% av datavolymen", blir så förbannad, skaffar man inte bredband för att kunna surfa kanske?!

Jag och Emilia har i varje fall, stekt på stranden tre dagar i rad, det är så skönt! Idag har vi heller inga lektioner, har fixat lite important stuff, såsom det individuella valet och hämtat ledighetsansökan.

Nu är det inte länge kvar tills jag åker hem, LÄNGTAR! Måste ju bara fixa sommarjobb och praktiken också. Sen skulle det inte vara helt fel att ha lite money till yran, eftersom LADY GAGA ska dit :D!

Uppdaterar senare, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0