Stressar ihjäl

Blir ett snabbt inlägg :P
Haft min sista galopplektion för detta läsåret idag, det gick faktiskt bra för en gångs skull ;)
Sen så har jag haft dataprov, så himla orättvisst behandlad känns det som, inte bara jag utan många andra också! Hatar när lärare hjälper en men är mycket hårdare mot alla andra, tycker det är så otroligt dåligt av läraren. Sen så tog det ju ett tag innan jag kunde börja med provet eftersom han skulle gå runt till alla andra först, plus att han försvann lite då och då!
Aah jag blir så förbannad då!

Känns som mest bara motgångar och skit denna veckan, men det positiva är ju i alla fall att jag åker hem imorgon :D
Längtar som F-A-N! Fast det negativa är att jag måste:
*städa rummet
*rengöra diskmaskin och torktumlare
*packa allt jag ska ha hem
*packa allt jag ska lämna
*en del läxor ska lämnas in
*måste fixa klart med praktik och ledighetsansökan

Seriöst jag kommer att dö av stress.

Better be goin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0