Studenten - pics

Hallå alla glada!
Nu har jag varit uppe ett tag och sagt hejdå till mormor och bärt inte så lite väskor som ska hem. Får se vad man hittar på sen. Bilder från studenten kommer i alla fall in idag ;)



Min far och Olle syns, plus Andreas plakat med en gammal bild på honom.






Bilder på deras snygga flak :D



Här syns han lite smått.



Här blev det studentmiddag sen, nu på bilden är partyt slut. Mammas vardagsrum är det. Kommer sakna den lägenheten, hon flyttar ju ur den typ nästa vecka :(

Blev även lite smått irriterad igår två killar som liksom var nittio2or fick alkoholhaltiga drycker men jag var tydligen för ung enligt mamma och mormor, fuck them! Jag fyller fan 18 om typ 2 månader, HALLÅ! Men då blir det Amsterdam direkt, därmed basta! Sen så skulle de alla hålla på och göra sig roliga över mig och dra upp massa saker, aah nej fyfan.

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0