Yo!

Ja nu har man skaffat sig en blogg.. igen.  Fast det var inte just det jag hade tänkt att skriva om nu precis.
Här sitter jag med feta jävla kanelbullen och skriver med världens ångest. Jag måste seriöst börja träna nu om jag ska kunna visa mig i bikini i sommar. Så nu när jag är här hemma några veckor från skolan får jag faktiskt ta och komma igång med träningen och käka nyttigare. Hade tänkt att detoxa 3 veckor men det pallar jag inte, inte nu i alla fall.
Ska nog ta och skaffa mig några bra träningsdvder också så man får lite variation, i stället för att bara ut och springa. Har redan The Jordan Workout, har bara testat den en gång, but i like it already!
Sen ska jag nog skaffa Pump it up!, den med typ call on me girls, haha den träningen är ju rätt kul.

Happ, nu har jag skrivit mitt första inlägg, har inte så mkt mer på hjärtat nu utan kommer tillbaka med en partylista snart.

tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0