Hälsocentralen

Har haft fullt upp hela dagen, närå men varit borta och flängt från 8-13 idag. Först så var jag till hälsocentralen, åkte med farmor & farfar dit, då pratade jag där med en läkare och fick ett recept utskrivet. Så jag ska hämta ut det på Lantmännen när det kommer dit då. Sen följde jag med farmor till Svenstavik där hon skulle på apoteket, vi var även bort till Dollarstore en sväng.

Mitt mellanmål blev 2 timmar uppskjutet pga det vilket jag inte blev så glad över. Det blev likadan frukost som igår (- det gröna teet), till mellanmål blev det 1 skål med mjölk och havregryn & 1 fullkornsmacka med stekt ägg.

Ska väl ta och kika på en film nu, typ Eurotrip heller nått.

Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0