Musik direkt

Goood evening, hehe. Ja idag så har man blivit bjuden på finmiddag av Charlotte, fläskfilé & potatisgratäng + självklart beasås ja och tomatoos. Tack Lottis det smakade ljuvligt :)

Sen klockan halv sju så gick vi tsm med några andra på musik direkt på Storsjöteatern. Det var underhållande stundvis må jag säga. Kanske inte riktigt min musiksmak men om jag vill ha hit den får jag nog flyga till Amerika och kidnappa mina favoriter och det blir ju inte så lätt skulle jag tro ;)

Dit jag ville komma, var i alla fall att det var en trevlig kväll. Vi skulle sedan fikat på "gratisfiket" men där inne var typ allt fika slut och sen var det helt proppfullt också vilket sög något!

Imorgon eller senare idag om jag ska vara exakt, så ska min far antagligen hämta mig så ska jag hem till Oviken. Det blir drygt men vad fan ska jag göra här i stan liksom? På måndag ska jag nog ner på vårdcentralen i alla fall, ska kolla upp halsen och annat smått & gott. Sen är det fler "ärenden" som måste göras innan man åker tillbaka till skolan. Plus att jag måste ju ta och påbörja min diet! Har bestämt mig för att köra på 6 dagars metoden först sen 5 dagars dieten för att sedan köra på South beach metoden när jag kommer till skolan. Och när jag känner mig nöjd övergår jag till nyttigare mat men ändå kunna unna mig något ibland. Men om jag trivs med 5 dagars så forsätter jag på den sen igen.

Bara för att jag är så JÄVLA sugen på gofika så bjuder jag här på en fin bild av den franska chokladtårtan jag rörde ihop nere på skolan för ett tag sedan.


Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0