pissed

Katten skrämde skiten ur mig alldeles nyss, skulle ut i köket och göra kvällsmålet och så hör jag världens duns. Det är så att jag har datan stående på soffkanten, hjärtat hoppade seriöst ur kroppen på mig, jag rusar in i vardagsrummet men så ser jag att datan står där den ska. Det var katten som rivit ner en bok, jag blev såå lättad kan jag ju säga. Jag fick nog en liten adrenalinkick :P.

Är fortfarande sjuk, blir så trött på detta, nu har man ju nästan tappat rösten också, great. Men det ger väl sig så småningom. Har mest bara kikat film ikväll btw, först Top model (inte film men ändå), sen Eurotrip och nu sist Wild Child, båda filmerna var toppenbra!

Vad mer finns att säga om min tråkiga vardag, nja inte mycket. Är sååå tråkigt att bara sitta hemma själv hela dagarna.
Jag saknar faktiskt mina homies på skolan, men vi syns om inte allt för lång tid :)♥

Plus att jag och Sooooophia ska till ENGLAND, snart. Eller det är väl några veckor kvar (v.20) men det kommer bli grymt! Måste bara se till att skaffa lite pengar så man kan shoppa också.

Ne, jag är pissed så jag har inget mer att säga...

Auf wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: SOPHIA

DET KOMMER BLI DEN ROLIGASTE STUNDEN I VÅRA LIIIIV LÄÄNGTAR <3<3

2009-03-31 @ 22:32:04
URL: http://sophialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0