Toodaaay

Här sitter man och har hur tråkigt som helst, mår piss, ont i halsen, förkyld och ont i handlederna, vet inte varför men de har gjort ont enda sen jag kom hem :/ wierd. Jag har inte gjort någonting speciellt hitills idag och jag kommer nog inte göra så mycket mer heller. Jo jag har suttit och kollat på tv hela dagen typ och suttit vid datan. Kollade först på Star! där var det två fashion program, de var bra, man fick sig ju lite inspiration för hösten 2009. Sen var det Top model 4 på 3:an som jag såg på men det var ju typ bara uttagningarna eller vad man ska säg då men Top model är bra. Tänk om man hade varit längre och smalare och självklart snyggare då kanske man också hade haft en chans att uppfylla en dröm..

Det blir ingen träning idag i alla fall, det ska jag nog helst skippa när jag är sjuk. 

Måste bara tillägga att det nyss var den braiga låten Rise up på mtv, hehe :)

laaater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0