Tyson Ritter

Tjafan!
Vaknade rätt så tidigt idag med, typ 10. Det är lite läskigt att vistas i den är fyran helt ensam må jag säga.
Har inte gjort mer idag än kollat på The City och Gilmore Girls. Sen känns det inte bättre i halsen idag heller, huuua, plus att jag är täppt i näsan som fan. Blaaaa, usch fan vad jag hatar att vara sjuk! Fast vem gör inte det.
Ska nog kanske följa med Charlotte och kolla på musikdirekt idag, vi får se, om jag får pengar av pappa. Har ju ingen mat här i stan heller.. Om jag får pengar kanske jag kan börja med dieten typ imorgon :D

Och här har vi snyggaste Tyson Ritter♥ sångare i The All-American Rejects, såklart!


Nu ska jag duscha. Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0