Bränt mig

Har bränt mig idag, på asset. Det är ju lite rött om man säger så. Kanske för att det inte brukar på se solljus så  många dagar av året, antar att det är därför. Jag undrar varför huden blir varmare där man bränt sig, tycker det är konstigt.
Ska väl snart sova, stalltjänst imorgon också. Det är så drygt!

Fortfarande inte fått tag på något sommarjobb, så frustrerande. Det är mycket som är frustrerande just nu, jag blir galen!
Praktiken & dess omdöme, göra om praktiken på sommarlovet, läxor, söka utlandspraktik, slut på pengar på mobilen, matpengar, ha råd att shoppa i london, sommarjobb, min hy, skönhetsideal, körkortet, pengar till yran, att jag inte fyller 18 förrän i slutet av sommaren. Allt är så upp och ner just nu, jobbigt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0