Duschat

Har nyss duschat nu. Skönt var det må jag säga. Haft stalltjänst hela morgonen sen så sprang jag en runda. Intervallträning och backträning idag. Efter det blev det 8 minutes legs. Till sist blev det självklart en lång och härlig dusch. Så nu känner jag mig fräsch igen. Ska väl ta och sola lite idag också, kanske inte rumpan då den blev lite bränd igår haha ;P.

La Roy & Chitroon låg och solade, men Aktör stog han.

                                           En bit av vägen jag sprang, så fint när det är så grönt!

Jag är även döhungrig så jag ska nog slänga i mig något, sen tar jag med mig boken; "Aldrig fucka upp" och går ut i den underbara solen. Får väl ta & slänga i en tvätt i maskinen också, har så mycket smutstvätt nu.


Lite färg har jag allt fått :)

Hörs senare, tchüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0