Gekås

Hallå!
Haft en väldigt lång dag och inte haft tid att uppdatera. Först så har jag kört traktor hela dagen så jäkla tråkigt! Var även hem till Sophia en sväng i eftermiddag, där bjöds det på fika det var trevligt. Sophia har ett så hemtrevligt hem också må jag säga :). Sen körde vi McDriva på eurostop. Vi hann vara här hemma typ en halvtimme tills vi fick en impulsattack och drog till Gekås. Var där ca 1 timme innan dem stängde. Men det har faktiskt varit en lyckad dag, köpte lite stuff på Gekås också. Plus att jag har slingat Emilias hår i flera timmar med hjälp av Mimmi, det var ju den sämsta slinghättan jag sett i alla fall, därför tog det en halv evighet!

Nu är jag redigt trött alltså, dagarna går så fort, man tänker tillbaka och undrar vad man egentligen gjort denna dagen, men idag var det en sån dag som man faktiskt gjorde något och det är skönt. Så jobbigt att bara sitta på rummet hela dagen! Ska bli väldigt skönt med sommarlov, på tal om saken, så köpte jag lite studentpresenter åt min bror som tar studenten den 5 juni!

Men nu må jag sova alltså!
sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0