Jag blir galen

Den här dagen har varit så WASTE! Hade en slags klassdag idag, åkte iväg och kolla på någon värdelös park, sen var vi och fikade hemma hos Mimmi, hon bodde ju i och för sig väldigt fint. Men tyckte mestadels det mest bara var bussresa och jag är SÅ trött på att resa just nu, rest typ över två timmar varje dag nu ett tag, och snart ska jag ju åka tåg enda hem också men då är det ju hem och en engångs resa som jag ändå inte gör allt för ofta.

Sen var vi in till Halmstad men hittade ingenting, så svårt att köpa smink, jobbigt. Provade marängswiss-glassen på Donken också, den var god. Skulle äta Mozzarellapizza nu på kvällskvisten, var rätt hungrig plus att jag älskar den pizzan! Väntade fan i hundra år på att den skulle bli klar sen när den är det skulle jag ta ut den och tappar hela jävla skiten på golvet, AH JAG BLIR GALEN, seriöst sånt händer bara mig alltså! Jag blev så förbannad, eftersom jag var trött och hungrig, plus att jag inte hade någon annan mat. Sen när man tappade dblev man inte hungrig heller men nu känner jag att hungern kommer krypande.
Men fan om det ska va här tänker fan jag inte äta nån helvetes middag tills jag kommer hem! Haha okej nu blev det mycket svärord, liten tönt jag är men vafasiken jag blir bara så trött :P Sen har jag inte lust att lägga mer pengar på mat och allt här är ju typ slut.



auf wiedersehn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0