Kort dag

Har redan slutat skolan för dagen :). Slutade tio i 10. Haft engelskalektion.
Så nu sitter vi alla i datasalen och nördar! Jag och Emilia (fler också kanske vet ej än) ska först in till Halmstad en sväng sen ska vi åka till stranden och sola. Så soft!

Ska bära denna idag på stranden:


Det ska bli bra väder i helgen, hoppas fan att dem har rätt nu alltså!

Btw, måste berätta om en grej igår på donken på eurostop. Jag och Sophia fick betala 59 spänn för en lilla menyn, fattar ni en lilla menyn! Jävla sjuka kossa hon i kassan, hon var fan sämst, jag fråga hur mkt menyn kosta och hon bah 59 kronor. Sen gav jag med mitt csn kort. Hon bara kollade på det och såg helt dum ut. Sen betalade jag och fick tillbaka 41 spänn av en 100 lapp. Då frågade jag henne om inte csn kortet gällde på menyn, hon sa då att hon drog det. Fan vad förbannad jag blir hon är fan sämst. Sen frågade hon Sophia också:
-Det är en liten pommes i lilla menyn va?
HON VAR FAN SJUK! Ska stämma McDonalds och det är fan inge ljug!
Vi kom även fram till att det aldrig att kostat 59 inte ens om man betalat allt separat!
Nej nu blev jag arg igen, vi ska nog åka snart.

Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-05-30 @ 14:47:01
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0