London, Primark

Nu ska jag visa vad jag kom över inne på Primark i London :)
Måste även säga att bilderna ger inte sakerna rättvisa överhuvudtaget då det inte var bra ljus att fotografera i nu.


Ett par läckra bruna gladiatorklackar fick följa med hem, i liike em.

Bodybutter med doft av kokosnöt, mhmm luktar gott!

Tre par armband, svarta och guldiga.

Brun söt väska.

Tygkasse, "Love the planet" :)

Söta volangtrosor

"Dynor" som man ska använda i klackar så inte fossingarna ska lida såå mycket.

Baggyjeans med slitningar

Mönstrade strumpisar, demonstrerar dem lite här :P

Heels :D

Söta heels, gammelrosa i färgen med guldkantad rosett

Tajt kjol med "dragkedjor"

Svart kjol med rosett

Tights med lite twist :P nä jag vet inte vad jag ska kalla det räfflat eller krusat eller nått
(förstår du hur jag menar med tyget nu charlotte?)
En tubtopp som det var tänkt att jag kunde ha den till kjol men har ingen kjol i liknande kjol, surt att jag kom på det nu!

Sist gladiatorsandalerna

Fuck nu blev det väldigt långt och fult. Har även köpt lite strumpor och trosor plus glömde bikinin med den kommer in om några minuter :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men ååh jag dör! jag vill ju också! GE MIG

2009-05-24 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0