Min dag så långt

Hallo!
Fortfarande inte hunnit slängt ihop ett inlägg om London :P men det kommer.
Idag så har jag äntligen kommit ikapp på bloglovin efter att behöva läsa in 100 tals inlägg, jag är beroende det är fan sjukt! Är nu som sagt i Uddevalla hos min mormor, mys. Fick en söt tröja och duntofflor igår.
Har varit och rännt på stan idag, skulle handla massa smink men tar det imorgon i stället när vi ska ut till Torp, blir bäst så. Sen ikväll vid 6 tiden så ska vi ut och äta middag, mums säger jag bara.
Kommer ihåg sist vi var där på den krogen/resturangen, var såå mätt men ändå skulle jag proppa i mig efterrätt, haha rullade fan hem.

Blir inga bilder nu men det får bli nästa vecka när jag har tillgång till min egna data.

Hade bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0