Solbränd

Godkväll!
Eller nu är det egentligen en ny dag, men får tid att skriva ett inlägg nu :)
Hela dagen har jag umgåtts med Emilia, det har varit väldigt trevligt. Vi har bland annat glassat på stranden och blivit solbrända. Så himla skönt väder det har varit idag (igår), hoppas det blir lika bra imorgon då glassar vi lite till, kanske på Tylösand då dock, hängde ju nere i Haverdal idag. Vi har även fått in sand lite överallt, i hår, öron ja typ överallt :P

Vad har man mer gjort idag, åkt bil lite överallt. Sen så såg vi slutet på robinsonfinalen, nog för att jag inte följer robinson överhuvudtaget men jag tyckte det sög att Ellinor vann, tycker Jarmo verkar vara mer värdig! Fyfan det är anledningen till varför jag inte följer sånna program, det är alltid, ALLTID fel människa som vinner!

Gick faktiskt nyss en väldigt bra film på 4:an som jag och Emilia såg, Illusionisten hette den. Annorlunda men väldigt bra, lite wierdo slut också.



Men jag må väl ta och lägga mig snart om jag ska orka med och schteeka imorgon ;), får se om jag kan lägga in än stekisbild imorgon med. Lite dålig på det där med egna bilder men jag får ta och bättra mig!

Sov gott alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0