Stalltjänst & träning

Känner mig duktig idag, Uppe tidigt idag och har haft stalltjänst på skolan fram till halv tio ungefär. Powerwalkade till stallet och tillbaka. Direkt efter stallet så sprang jag hela travslingan, körde lågintensivt så det gick på ca: 22 minuter. Jag sprang inte så fort och sen var jag knappt ens trött när jag var klar, man kände att man fick mer kraft att springa när man var klar. Det är helt sjukt hur hjärnan kan spela en ett spratt ändå, efter bara en halv kilometer brukar hjärnan säga: "ah nu pallar jag inte mer!" Men man bara forsätter att springa då får man bara mer energi! Tränade även 8 minutes legs sen, så nu ska jag belöna mig själv genom att sola fram till i eftermiddag då vi ska tillbaka till stallet igen.
Ska ta med mig veckorevyn och en banan ut i solen.

Det är så fantastisk fint här nu, verkligen sommar känns det som. Riktigt varmt är det också.

Här ligger jag och solar, med parkvillan (där jag bor) på högra sidan.
Solen lyser på redigt nu alltså :)                    Lite röd blev man allt efter löpturen.



Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0