Tränat

Hallå! Nu har jag som vanligt denna helgen, först haft stalltjänst hela morgonen. Sen så sprang jag en runda, rättare sagt hela travslingan (runt 4 km)  körde lågintensivt idag också. Men idag gick rundan på 20,2 min. En förbättring.
Väl tillbaka i parkvillan drack jag lite vatten som var ljummet hur mycket jag en spolade aah :@, och så åt jag en banan.
Har också kört 8 min. legs och lite kissande hunden, plus stretch såklart.
Det är ju dags att rycka upp sig alltså, så man vågar visa sig i bikini i sommar :P



Nä, nu ska jag ta en dusch och forsätta tvätta nån tvätt.

later.

Kommentarer
Postat av: emelie

har inte sprungit så mycket nu, men ja tror ja ska ut snart om de kan sluta rengna ..

man vill ju som sagt bli smal till sommaren!

Så ja ska träna MYYCKKEET NU!

Hoppas jag lyckas gå ner nå kilo iaf!

lycka till själv :). Saknar dig ! <3

2009-05-05 @ 19:39:57
Postat av: emelie

Jag ska också börja träna nu! har inte blivit så mycket nu.. Men funderar på att ut å springa nu men de är inte så fint väder så man hade ingen stor lust.. Men man får hoppas att man går ner nå kilo i sommar så man som sagt vågar visa sig i sommar! Lycka till me tränandet :). Saknar dig !

2009-05-05 @ 19:42:40
URL: http://brunettflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0