Firat Jessica och Carro

Igår var en rolig dag! Vi firade Jessica och Carro som fyllt arton med en utgång i Halmstad. Kvällen började med förfest hemma hos oss, var väldigt mycket  folk i vårat lilla hus faktiskt :) Det var trevligt! Sen tog vi bussen in till stan. Väldigt många av sällskapet som höll på och sjunga hela tiden vilket resulterade i att busschauffören stannade och körde inte igen förrän de höll käften, haha!

Väl framme drog vi till The Corner och fick stå i kö ett bra tag innan vi blev insläppta, sen dansade vi hela kvällen tills fötterna inte orkade bära mer. Det var inte en så bra DJ där igår, han spelade mest bara okända låtar vilket var lite tråkigt. Sen när dem stängde gick vi ut och där träffade jag en sjukt snygg kille, och då menar jag verkligen sjukt snygg, han frågade om vi skulle med på efterfest. Vi tackade först jag men dem skulle ju dra med sig så många andra brudar som dem kände och då så bestämde jag och Emilia oss för att åka hem med dem andra i stället. Lite ångest på det men sånt är livet!


Får bli en gammal bild men jag gjorde i alla fall en sån sminkning som jag har på bilden. Suprise! Inte direkt ovanligt.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men lilla gumman vad läser jag? DU SKULLE HA FÖLJT MED

2009-11-07 @ 17:37:23
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0