Gekås

Tja!
Vi åkte på en liten roadtrip till Gekås och shoppade lite. Så jag behöver ringa min lille far idag om lite money ^^
Det är fan hårt att vara student! Sen så när vi köpt lite supspel så var vi tvungen att testa dem lite så jag, Mimmi och Josefin drack lite sen så var även Emilia och Pontus med. Jag drack lite rosé och smultronvin det är faktiskt rätt gott att dricka bara sådär, fast jag shottade det mest för att testa mina nya shotglas, hehe.

Nu har vi egentligen svenska men vi ska göra uppgifterna i helgen så vi matar lite fiskar och sånt nu. Sen i eftermiddag så ska vi som har idrott B åka iväg och bowla, värsta träningen ju! Haha.


I brist på bilder laddar jag upp en gammal bild från i somras, eftersom jag vill ha sommar nu :)

PUSS, LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0